Klachten- en geschillenregeling
KLACHTEN- EN GESCHILLENREGELING ADVOCATUUR VOOR CLIËNTEN VAN KÜPPERS & ODEKERKEN ADVOCATEN
Ontevreden over onze dienstverlening?
Ons kantoor zal er alles aan doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over een bepaald aspect van onze dienstverlening.Deze brief geeft uitleg wat u dan kunt doen.
Onze interne klachtenregeling
Wanneer u ontevreden bent over de kwaliteit van onze dienstverlening of over de declaratie, verzoeken wij u uw bezwaren eerst voor te leggen aan uw eigen advocaat. Leidt dat niet tot de oplossing van het probleem, dan kunt u zich wenden tot mr. J.L. Küppers-van Duivenbooden, klachtenfunctionaris van ons kantoor.
Wij zullen in overleg met u zo snel mogelijk een oplossing voor het gerezen probleem proberen te vinden. Deze oplossing zullen wij altijd schriftelijk aan u bevestigen.
Mocht ons overleg onverhoopt in uw ogen niet tot een bevredigend resultaat leiden, dan kunt u een klacht indienen bij de Nederlandse Orde van Advocaten of de Vereniging Familie- en erfrecht Advocaten Scheidingsmediators . Dat kan pas nadat u uw bezwaren eerst aan ons kantoor heeft voorgelegd. Deze weg staat ook voor u open wanneer ons kantoor niet binnen vier weken na het indienen van uw bezwaren schriftelijk op uw klacht heeft gereageerd.